יום שלישי, 5 ביולי 2016

• איזון רוח וחומר בנסיעה לרומניה



בעת כתיבת הספר הזה, וכדי להאיץ את הכתיבה שלו, אני נוסעת מדי פעם לחברתי לילי בהרים של רומניה. עכשיו חזרתי מנסיעה נוספת כזו שבה חוויתי מאוד חזק ובאופן מודע את הבלבול שמייצר חוסר איזון בין רוח לחומר וכמה קל לי ללכת לאיבוד בעולם הרוח.




בזמן שהותי אצל חברתי אני יכולה להקדיש את רוב זמני לכתיבה. חברתי פינתה עבורי חדר מול נוף מהמם עם מיטה ושולחן כתיבה מול הנוף הנהדר של ההרים שמסביב וגם דואגת לכל מחסורי כולל כל הארוחות שלי.

כשאני בהרים היפהפיים של רומניה ובטבע הקסום שיש כאן, אני כולי מוקדשת לכתיבת הספר ולשמירה על הגוף שלי שתמורת הישיבה הארוכה בזמן הכתיבה דורש פעילות תנועתית מתאימה.


רוב הפעילות שאני עושה היא לטייל בנוף הנפלא של ההרים סביב ביתה של חברתי. בימים של גשם ובהפסקות קצרות אני מתרגלת יוגה, פלדנקרייז וטאי-צ'י שלמדתי במשך השנים. שזה גם כיף, גם מחזק את הגוף וגם מחזק את הנפש.

הטיולים הללו וכל העבודה עם הגוף מהווים עבורי סוג של חיבור לקרקע שמאזן את החיבור החזק שנוצר לי לרוח בזמן הכתיבה.
במהלך השהייה הבחנתי ב-2 דברים מעניינים שקורים לי ולא ידעתי להסביר לי אותם. האחד הוא בלבול שגורם לי לכך שקשה לי להיזכר במה שטוב לי בבית, והשני שכאשר איני כותבת אני חווה התקפות של פחדים שקשורים לחיים הרגילים שלי בבית.

רוב הזמן הכלתי את הפחדים אך בניגוד למה שאני מלמדת שחשוב להקשיב לפחדים ולשוחח איתם, לא בדקתי מה הם, ומה הם מנסים להגיד לי. שכחתי שהפחדים שלי פועלים לטובתי והם בעלי מסר חשוב עבורי. התנהלתי מולם בחצי התעלמות. היה לי טוב בכתיבה שלי ולא התאים לי להתחיל להתעסק עם הפחדים. בהמשך אף התחילו לי כאבים בחלקים התחתונים של הגוף כקשורים לחיבור לקרקע.

בימים הללו שלחה לי ביתי מסרים שוב ושוב שהיא רוצה שאהיה בבית, כאילו היא קוראת לי לחזור לעולם.
באחד הבקרים כשהתעוררתי הרגשתי מאוד חזק את הפחדים ולא היה לי כוח לקום מהמיטה. הפעם זה היה מספיק חזק כדי שאעצור, אגייס את כוחות הנפש שלי ואת הידיעה שיש לי את כל הידע והכלים הדרושים לכך ואבחר להפסיק להתעלם מהפחדים.
שאלתי בתוכי מי שולח לי את הפחדים? מה מטרת הפחדים? ומה המסר שלהם עבורי?.

התשובות הגיעו מיד.

החלקים שאחרים על האיזון שלי שלחו לי את הפחדים כדי להזכיר לי את הסכנה שבעולם הרוח וחשיבות החיים המאוזנים בין הרוח והחומר.



5 תגובות:

  1. הכי מבינה הכי הכי... החיבור הזה בין רוח לחומר הוא מאתגר מאתגר מאתגר אבל בשבילו הגענו ואת קוסמת ויודעת ומומחית והשראה לעניין הזה. נהנית ללמוד ממך ומחכה כבר לספר!!

    השבמחק
  2. איריס, את באמת קוסמת והמתנה שלך אופפת אותי ברגעים הכי משמעותיים של החיים. את מעניקה מבט אחר, פתח מפתיע, לכל אתגר, לכל קושי, ומעיין החוכמה שלך הוא נביעה אינסופית. אני מודה לך גם כשאני יכולה לקשור את הידע הזה אל חיי וגם כשלא. את מזכירה לי מה רב המסתורין בעולמנו וכמה חיי כולנו יכולים להיות קסומים.

    השבמחק
  3. תודה לכן על ההדהוד שלכן עבורי.

    השבמחק
  4. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק
  5. אני מצטער להעלות את זה לאינטרנט אבל אין לי ברירה. האם מעולם לא האמנתי בכישופי אהבה או לחשים עד שפגשתי את הקוסם הזה כשביקרתי את חברי בישראל לפסגה עסקית השנה. אני פוגש אדם בשם ד"ר אלאבה היה ממש חזק, והוא יכול היה לעזור עם לחשים שיחזירו את האבודים, האוהבים וכסף הקסם, קסם או קסם לעבודה טובה או אושר. אני שמח עכשיו. אני מעידה כי הגבר שרציתי להתחתן איתו עזב אותי 5 שבועות לפני החתונה והחיים שלי התהפכו בגלל שהקשר שלנו נמשך 3 שנים. מאוד אהבתי אותו, אבל אמא שלו הייתה נגדנו ולא הייתה לו עבודה בשכר טוב. כשפגשתי את הקוסם הזה, סיפרתי לו מה קרה והסברתי לו את המצב. בהתחלה התלבטתי וחשדנית, אבל פשוט ניסיתי. ובעוד יומיים, כשחזרתי לגרמניה, התקשר אליי חבר (היום בעל) ובא אליי והתנצלתי שהכל סודר עם אמו ומשפחתו וקיבלתי ראיון עבודה חדש להתחתן. לא האמנתי כי ד"ר אלאבה רק שאל את השם שלי ואת השם של החבר שלי וכל מה שרציתי. ובכן, עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו השתפרו בהרבה. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. המייל שלו הוא: עכשיו אנחנו נשואים באושר ומצפים לתינוק הקטן שלנו וגם לבעלי יש עבודה חדשה והחיים שלנו נעשו הרבה יותר טובים. האימייל שלו הוא: dralaba3000@gmail.com אתה יכול גם ליצור איתו קשר דרך WhatsApp / viber עם המספר הזה +1(425) 477-2744

    השבמחק