יום ראשון, 25 במרץ 2012

הידד אני כותבת

שלום לכל הקוראים.

החלטתי לכתוב בלוג.
ההחלטה הגיע עם תחושה שיש בתוכי המון שחשוב לי לשתף בו, כמעט כואב לי הגרון מכל מה שרוצה לצאת.
אני מרגישה שדרך ההתפתחות שלי לוותה בתהליכים של אחרים שנחשפתי אליהם ומהם למדתי המון.
את הבלוג אני פותחת כדי לשתף בתהליכים שלי, בדרך שאני עובדת עם עצמי ובידע שאני נחשפת אליו בדרך עד שהוא מוכן להכנס למאמר מסודר.
כלים שאני משתמשת בהם ומתארת אותם אני אכתוב בסגול ושיטות בכתום.

עם זאת ברור לי שמה שאני רואה מכאן זה רק חלק מהדרך ולחיים ולעולם יש את התוכניות שלהם ואני מוכנה לזרום איתם, כמו תמיד.

יש לי הבטחה לעצמי לומר כן לכל מה שמגיע אלי, לפחות ברמת הבדיקה: האם יש אפשרות שמה שהגיע מתאים לי, אולי זה יותר טוב ממה שחשבתי עד כה ואם לא מה זה מבקש ממני לראות כדי לדייק את עצמי (גם כשאני רואה משהו שלא מתאים לי, אני יכולה ללמוד מזה משהו).

אני מאמינה שיש לי מה לקבל מכל דבר ובכל רגע ושכשאני מקשיבה למה שמגיע, אני משקיעה הרבה זמן בבדיקות ובהקשבה, והרווח הוא ביצוע מדויק ויעיל בחיים. עד היום מנסיוני זה השתלם ביותר. מתוך החוויה הזו הגעתי למצב שבו מה שאני מבקשת מתגשם בקלות בלתי נתפסת שאני קוראת לה חשיפת מציאות.

מהרגע שחשיפת מציאות התחילה לעבוד בשבילי אני מתבוננת עליה נפעמת ומנסה ללמוד את הדרך הזו.
אני קוראת לה חשיפת מציאות מפני שאני מרגישה שמה שביקשתי כבר היה שם ועכשיו אני צריכה רק לחשוף את זה, שזה הרבה יותר קל מאשר לייצר את המציאות בעצמי, וחוץ מזה אם זה כבר קיים, גם מה שביקשתי כבר מסונכרן עם החיים שזה נמצא בתוכם ולא צריך לסנכרן את זה עם הדברים האחרים שיש בחיים.

זהו לעכשיו, כיף לי לכתוב בלוג ואני אמשיך בשמחה.
תודה למי שיקרא ואשמח לקבל תגובות.
מי שרוצה להכיר אותי יותר יכול למצוא חומר שכתבתי גם באתר שלי http://www.iris-sovinsky.com/
יום טוב!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה