יום שלישי, 10 ביולי 2012

היום יום הולדת

היום יום הולדתי ה-51. התעוררתי מוקדם, הכול שקט. רק הציפורים מצייצות. אני מרגישה בתוכי בת 16 ומאושרת כמו אשה בשלה. אני מתבוננת על השנה האחרונה וזו הייתה השנה הטובה בחיי.

האהבה ביני ליובל בעלי, אהובי, גדלה והבשילה ויש תחושה שאם זה כך אחרי 22 שנים ביחד, אז אין גבול להתפתחות וההבשלה של האהבה.
הילדים שלי מסתדרים בעולם ואני רגועה. נטע אפילו כבר מביאה את המתנה שהיא לעולם והעולם מקבל אותה באהבה גדולה ובזרועות פתוחות.
התחלתי לבנות את המשק שלנו ולקדם אותו וזה בנה לי תחושה של אושר וחיזק את השייכות שלי לאדמה.
אנשים שונים שליוויתי בתהליך ההתפתחות והריפוי שלהם חוזרים עם תיאורים נפלאים על מה שקורה בחיים שלהם. הסדנאות שאני מנחה "בבית זוגיות וחיים הרמוניים" מביאות לי אושר גדול. 
המתנות שה"זוגיות ההרמונית" מביאה לעולם ממלאות אותי בתחושה שאני עושה בדיוק את מה שאני אמורה לעשות.
הכתיבה מאפשרת לי לשתף ולתת מכל מה שיש בי לכל מי שרוצה לקבל.
השנה בניתי גם בפיזי וגם אנרגטית את "בית זוגיות וחיים הרמוניים" אצלנו בחצר. הבנייה הפיזית התחילה בדצמבר האחרון וזה פשוט בלתי נתפס שזה לא לפני 10 שנים, למשל.
המציאות ממקמת את עצמה בתוכי כל-כך מהר שהעבר מתרחק בקצב מזורז.

ומה לשנה הבאה?
השם האינדיאני שלי הוא "אוהבת כל הדברים".
השנה הבנתי עוד את משמעות השם. לאהוב את הכול זה אומר כול מה שהיה בחיי וכל מה שמגיע אלי.
היום קל לי לאהוב את מה שמגיע, אבל את העבר כולו זה עדיין קשה.
למדתי לקבל הכול, למדתי להתמסר למה שיש ובכל זאת לאהוב הכול זו מדרגה חדשה ומאוד גבוהה עבורי.

אתמול ליום ההולדת בתי הקריאה לי קטע שכתב הפילוסוף ניטשה וביקשה שאשכח את העבר.  
איני יודעת אם אני אמורה לשכוח, יש לעבר חשיבות רבה עבורי גם כאדם פרטי וגם במטפלת ומורה. בעבר נמצאים השורשים שלי, ובני אדם עם ההתבגרות, העבר מתחזק אצלם.
ועם זאת אני מבקשת השנה ללמוד לאהוב את הכול וגם את כל מה שהיה ולעבור את התהליך הזה בקלות וברכות.

אני מאחלת לי ולעולם כולו, שנה של אהבה.

4 תגובות:

  1. וואו.. מאחלת לך שתגשימי את אשר ליבך ביקש
    כתבת מדהים , תודה על תזכורת חשובה : לאהוב את כל הדברים ..
    חיבוק גדול ממני לשנה מדהימה מלאה בקסם ואהבה
    מיכל אביב

    השבמחק
  2. נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים להפסיק לשכוח מהנישואים ולהמשיך בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. כל כך סבלתי מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אלי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזוהי עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס דרלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לדראלבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב . , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחיים שלך, תבנית הלחש של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל dralaba3000@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

    השבמחק
  3. שלום חבר נפגעתי ושבור לב כשקרה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדיי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז אף פעם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. ד"ר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות כלשהן, צור קשר עם ד"ר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......

    השבמחק
  4. שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא חולמת לאבד אותו, אני מנסה כמיטב יכולתי לוודא שלי הבעל חוזר אליי, אבל הכל בלי עזרה, בוכה ובוכה מבקש עזרה, דיברתי על זה עם המשפחה שלו אבל לא קיבלתי תשובה. אז חברתי הטובה אנה ג'והנסון הבטיחה לעזור לי. היא סיפרה לי על אדם בשם ד"ר אלאבה, אמרה לי שהוא איש גדול מאוד וגבר אמיתי שאפשר לסמוך עליו ואין לו שום קשר לבעיות אהבה שהוא לא יכול לפתור והיא סיפרה לי איך הוא עזר לאינספור אנשים בבנייה מחדש של מערכת היחסים שלהם. הייתי ממש משוכנע, יצרתי קשר במהירות עם כתובת הדוא"ל שלו, dralaba3000@gmail.com או ה-WhatsApp / viber שלו עם המספר הזה +1(425) 477-2744. אני מסביר לו את כל הבעיות שלי, הוא אמר לי שאני לא צריך לדאוג שכל הבעיות שלי ייפתרו מיד. הוא אמר לי מה לעשות כדי להחזיר את בעלי, ואמרתי את זה, הוא אמר שאחרי 3 ימים בעלי יחזור ויתחיל להתחנן, וזה באמת קרה כמו שהוא אמר, מאוד הופתעתי, זה כל כך מדהים. התהילה של מערכת היחסים שלנו עם אלוהים קרובה מאוד עכשיו ושנינו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. אם נתקלתם בבעיה דומה, פנו אליו מיד ופתרו את הבעיה אחת ולתמיד. אני גם עד חי

    השבמחק